BJN
Avliden medlem
Har just köpt mig en s k actionkamera att fästa på hjälm eller hoj. Hinner nog inte få den och lära mig den innan söndag men hoppas ha den med på framtida Thruxtonturer. Kan väl vara kul att sitta å kika på under vintermånader hur våra twinnar mullar gott ut ur kurvorna på krokvägarna. Speciellt Vätternrundan om vi kan bli några stycken skulle vara oerhört kul att filma.
Å även detta år har jag redan intecknat både skatteåterbäring och semesterlönetillägg innan jag fått stålarna. Fast det ska ni veta att det är det mest manliga som finns att göra så. Kvinnor slösar visserligen en masa pengar på skitsaker. Vilket vi män aldrig gör men kvinnor gör aldrig slut på pengar som ska komma i framtiden vilket vi män gör. Så nu vet ni det!
Å även detta år har jag redan intecknat både skatteåterbäring och semesterlönetillägg innan jag fått stålarna. Fast det ska ni veta att det är det mest manliga som finns att göra så. Kvinnor slösar visserligen en masa pengar på skitsaker. Vilket vi män aldrig gör men kvinnor gör aldrig slut på pengar som ska komma i framtiden vilket vi män gör. Så nu vet ni det!