Vät skiten i en balja och fyll dem med ngt stabilt. Sedan gammaldags läderfett utan silikon. Alternativt ha dem på tills de torkar...
Vadå med betong eller?? Fick ditt pm..!
Vät skiten i en balja och fyll dem med ngt stabilt. Sedan gammaldags läderfett utan silikon. Alternativt ha dem på tills de torkar...
Vadå med betong eller?? Fick ditt pm..!
Xantal exemplar av GP. Man kan i regel få 3 veckors prenumeration gratisVadå med betong eller?? Fick ditt pm..!
Verkar som HasseD dricker öl och surfar samtidigt!
Öl dricker man ju hela veckan givetvis och surfar gör man ju alla dagar och tider på dygnet.Vad är det för fel att surfa på en måndag CALLAHAN? För du menar väl inte att det är fel att dricka öl på en måndag? Nu vet jag inte om Hasse gjort det men fel är det ju inte oavsett.
Ungdomar och ungdomar. Det är ni väl de flesta av er. Det är väl bara TÄ ( Thruxtonerich) och NÄ (= jag) som är riktigt vuxna i den här tråden. Å vi är ju inte riktigt vuxna vi heller även om vi nu råkar vara äldst.
Ja då får man passa på helt klart!När jag första ggn på länge är gräsänkling i huset utan barn och fru så tager jag mig en grogg, å andra sidan har jag ju redan en hoj att njuta-köp en!!!
Hasse D
Öl dricker man ju hela veckan givetvis och surfar gör man ju alla dagar och tider på dygnet.
Och vuxen blir aldrig vi killar.
Sen var det ju så förr att det var ju fult att dricka på vardagar, då hade man ju problem med spriten.
Men jag brukar alltid säga att jag inte har problem med spriten utan att det är tvärt om.
Ja då får man passa på helt klart!
Då brukar jag även passa på att rasta stereon eller hemmabion rejält också.
Angående hoj så kommer det stå en här förr eller senare.
Hej hopp för SmileysJag brukar vara lite språkvårdare och har inte mycket till övers för det s k "sms-språket" eller "chat-språket". Nu är visserligen den här tråden lyckligt befriad från dessa avarter men de nya "språken" har tillfört något vettigt också. Smilies! De visar tydligt och på ett enkelt sätt tonen i inlägget och sinnesstämningen på den som skriver. Läs t.ex. våra inlägg ( det som jag citerar och det som du citerar) utan smilies. Då hade de kunnat få en helt annan innebörd ( tolkad av den som läser det) så att människor tar illa vid sig helt i onödan. Jag har varit med om det många gånger på gamla e-postlistor då vi inte använde smilies utan hoppades att de som läser förstår att detta skriver jag med glimten i ögat. Det blev bra ibland men inte alltid. Heja smilies!
Såg nåt om det. Gammal encylindrig japs har jag för mig..Nån som sett filmen The Girl With The Dragon Tattoo?
Är det en gammal Triumph hon(Lisbeth Salander) kör i den filmen?
Avgas systemet sitter ju på vänster sida tex och den ser väldigt liten ut.
Eller är det så att det är en cafe stukad japs?
Nu är jag också klar inför vintern; har tagit mig drygt två månader. Nästa år försöker jag nog köra längre, för jag börjar redan att få körsug.
Jag har:
* pumpat däcken, med en aning extra tryck eftersom de tappar ganska fort (tycker jag). Jag hoppas på att kunna använda en 12 V-kompressor för att underhållspumpa lite under vintern.
* tankat fullt med 98 oktan (för ovanlighetens skull) och med bränslestabilisering.
* gjort rent henne; hon var ganska ren så det blev bara en vända med Wash 'n Wax och dylika grejer.
* bytt olja och oljefilter.
* satt batteriet inomhus på underhållsladdning.
* smort in "alla" metalldelar (garaget är ganska öppet så det är både kallt och fuktigt).
* slängt på överdraget.
Jag kom inte åt att skruva ut tändstiften på grund av luftinsprutningen så det fick var. Min far föreslog att jag kunde köra med startmotorn någon gång då och då för att få upp olja, men jag vet inte. Till våren så försvinner SAISen och därmed det problemet.
Brukar ni starta och varmköra under vintern? Det verkar råda delade meningar om huruvida man skall göra det eller ej.
Det är ju jättemysigt att dra igång moppen ibland om vintern och njuta ljudet /../
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |
|