Alikzus
Twin Power Ranger
- Gick med
- 21 Sep 2003
- Hoj
- Ryath - 2013 Triumph Thruxton 900 EFI (Brooklands Green)
Jag har precis bokat en tid för tvåtusenmilaservicen om ungefär en månad. Det var inte gratis: 5995 SEK skall de ha. :-O
Jag har precis bokat en tid för tvåtusenmilaservicen om ungefär en månad. Det var inte gratis: 5995 SEK skall de ha. :-O
Oljebyte och ventilspelskoll tippar jagJösses!! Vad får man för den slanten om man får fråga?
Oljebyte och ventilspelskoll tippar jag
BJN kommer aldrig mer att köra den "Gula". Han har somnat in. De som känner honom tror jag kommer att minnas honom som en god förare som dessutom var både kunnig och saklig på forumet. Själv kommer jag minnas och sakna honom som en mycket god kamrat, vilken jag känt i över 30 år.
1014
Hej, har du kollat med http://www.motostop.se? En av killarna jobbade tydligen på HojCenter i Länna tidigare. De hjälpte mig med service + lite annat i höstas. Det kostade mindre än 4500:- och då bjöd de även på frakt hem med släp.
Fick ett samtal från handlar'n idag. Han frågade om jag kunde tänka mig att byta färg? Dåligt omen gissar jag?
Verkar vara ett djävulskt sug efter silvriga Thruxton R. Gissar på 2-3 veckors väntan...minst!?
Skickat från min SM-G920F via Tapatalk
Samma här? Klart att det ska vara silver. Röda verkar det finnas en del kvar, men den är i mitt tycke den minst attraktiva och inget alternativ öht! Den mattsvarta hade kunnat funka som en nödlösning men inte mer.
Jag börjar faktiskt bli lite orolig om man får den innan v30 eller inte. Ska till Gotland då? Jaja...nu har man ju tid att shoppa tillbehör i lugn o ro iaf?
Skickat från min SM-G920F via Tapatalk
Hej alla,
Trist att skriva om sådant här bland alla glada tillrop om nya hojar och en nyligen påbörjad säsong.
Men en av trådens veteraner BJN gick ju bort förra veckan som vi alla läst. Med över 2800 inlägg på Sporthoj sedan 2008 var BJN en flitig deltagare både oss hos oss och i SV1000-tråden.
Vi vet fortfarande inte något om varför, vad som så att säga gick sönder. Men vi vet att det är begravning den 8 juni. Jag och några till vill göra någon form av markering på begravningen. En sista hälsning från hojpolarna på Sporthoj.
Vill du vara med så skicka ett PM till mig så ordnar vi någon form av hälsning till BJN och hans anhöriga.
(Krans? Någon form av välgörenhet? Typ Amnesty, Unicef eller så? SMC? Kom gärna med förslag!)
Jag kommer antagligen (tyvärr) behöva sälja min Thruxton -13. Gått ca 1800 mil. Vad tycker ni att jag ska begära? Alla originaldelar finns kvar (bortsett från en krossad sidospegel). Idag har den clubman-styre, TOR-ljuddämpare, Lucas baklykta och mindre blinkers.
Triumph Speed Triple 30 år
Tiden flyger, som man säger... |
|
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|