Hej. Jag ska byta olja i min TT600.
Hur mycket olja går det åt?
Mvh Sofia
Tjenixen!
Lägger in ett försök här också, hatar nämligen när jag inte vet vad som står på, och jag är inte mer ödmjuk än att jag frågar er kunniga.
Har införskaffat mig en TT600. Går fint som fasen. Dock har jag hört ett tickande och även att det rasslar från motorn vi gasavsläpp. Enligt MC firman trodde man inte på att det var kamkedjespännaren. Ventiljustering gjordes i höstas...
Några fler förslag som är intressanta?
Tack för bra tråd!
MVH
DK
jag har själv ingen erfarenhet men funderar på att köpa så jag har läst lite vad andra har skrivit om den, och i stort sett alla tycker motorn låter som skit, och flera har vart till verkstäder med dom utan att det har varit något problem.. "låter som en triumphmotor ska göra".
jag har själv ingen erfarenhet men funderar på att köpa så jag har läst lite vad andra har skrivit om den, och i stort sett alla tycker motorn låter som skit, och flera har vart till verkstäder med dom utan att det har varit något problem.. "låter som en triumphmotor ska göra".
Nu är det dags för ett nytt batteri, någon som rekommenderar något speciellt?
// jv
grattis!!! Älskar min egen!
Är det någon som har tips på vilka miniblinkers som passar bäst till TT 600 -02. Även intresserad av att hitta en sida med power parts och annat smått&gott till samma hoj.
Jag bytte på min gamla, var det till cat eye kanske...? beckaa köpte den och hon har några bilder i sitt garage om du vill se.
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|