Ah. Så det är inget som du faktiskt sett eller upplevt inom SMC?
Det är mer att delar av SMC:s verksamhet påminner om en facklig organisation som gör att du associerar på det håller?
Precis, det är MIN tolkning..
Jag har varit på en del kurser.. Kurserna i sig tycker jag är ganska så smart och en bra grej..
Men det finns ett MEN.. Vi diskuterar trafiksäkerhet osv ändå under en av kurserna jag var på så kraschade 7 instruktörer på en helg.. Men bättre där än på gata helt klart...
Så JA, min uppfattning att de är med bara för att BOMBA bana.. Gratis eller billigare och jag är bara avundsjuk för jag tycker att det är dyrt men vill samtidigt bomba bana så billigt så möjligt...
Sedan följer jag debatten på avstånd vad som sker i MC-sverige.. och jag tycker inte att SMC är tillräckligt..
Det är förmycket skit fortfarande.
Dåliga vägar, dåliga försäkringar, tar bort fördelarna med ex. MC parkeringen i GBG ( cykelställsparkeringen) bussfilskörning, gruset man lagar hål med. OSV.
Folk skadas och vid extrem otur dör ibland vilket är bara att beklaga och jag blir uppriktigt ledsen när man läser om detta i nyheterna..
Vem är ansvarig. Ingen !
SMC, vår röst. skäller och frågar vem som är ansvarig..
MEn SMC gör säkert mycket bra bakom kulisserna, det är jag säker på. MEN för mig är det inte tillräckligt. Men jag kanske är dåligt informerad..