TräskTroll
Ihärdig och entusiastisk...
- Gick med
- 7 Nov 2004
- Hoj
- Kawasaki zl 1000 Eliminator 87, Kawasaki Zephyr 1100 -93. Lätt modifierad.
OT, eller hur?
Trodde bara KD körde med etik och moral i dagens samhälle...
Betalar inte tv-licens. Har (en gammal ) tv med dålig bild.
Skenförsäkrar inte. (Helförsäkring kawa 1000 från 87; 2800 hel/hel.
Skattesmitare: Så mycket och ofta det går. (röker och snusar inte t ex)
Parkerar på 10 min parkering och struntar att betala på p-plats med hjälp av sambons handikappparkeringstillstånd. (Står dock ej på handikapp platser. Någon j-a moral/skam i kroppen har till och med jag...)
Kör för fort. Ja
Tackar och önskar polisen trevlig dag/kväll när jag fått böter: Ja, alltid. (Ingen ironi. Jag tackar alla som sköter sitt jobb. Och tar det straff mina handlingar ger mig)
Kort sagt; Lever med selektivt samvete och en ganska låg moral. Sover gott om natten och undrar vart samhället av idag är på väg.
(Ja, jag är närmare 40 än 20)
Har i de flesta personlighets-test en hel del psykopatiska drag.
/H
Trodde bara KD körde med etik och moral i dagens samhälle...
Betalar inte tv-licens. Har (en gammal ) tv med dålig bild.
Skenförsäkrar inte. (Helförsäkring kawa 1000 från 87; 2800 hel/hel.
Skattesmitare: Så mycket och ofta det går. (röker och snusar inte t ex)
Parkerar på 10 min parkering och struntar att betala på p-plats med hjälp av sambons handikappparkeringstillstånd. (Står dock ej på handikapp platser. Någon j-a moral/skam i kroppen har till och med jag...)
Kör för fort. Ja
Tackar och önskar polisen trevlig dag/kväll när jag fått böter: Ja, alltid. (Ingen ironi. Jag tackar alla som sköter sitt jobb. Och tar det straff mina handlingar ger mig)
Kort sagt; Lever med selektivt samvete och en ganska låg moral. Sover gott om natten och undrar vart samhället av idag är på väg.
(Ja, jag är närmare 40 än 20)
Har i de flesta personlighets-test en hel del psykopatiska drag.
/H