Det var ju inte DrygTeknik som skrev det inlägget.sandstream skrev:Tackar!
Tänkte inte på det förrän SHs drygaste(!?) snubbe klev in i handlingen och skrev:
Det tycker jag inte. Det markerar så bra på vilken nivå föraren är på.
Det var ju inte DrygTeknik som skrev det inlägget.sandstream skrev:Tackar!
Tänkte inte på det förrän SHs drygaste(!?) snubbe klev in i handlingen och skrev:
Jag tycker Nymusik är den bästa travesteringen hittills.Relapse skrev:Det var ju inte DrygTeknik som skrev det inlägget.
Fast "hänga mycket" tycker jag (som visserligen inte är speciellt snabb) inte funkar i kombination med "bromsa sent" och "gasa tidigt".hermes skrev:jag kollar på de som är snabba och försöker härma dem, bromsa sent, hänga mycket, gasa tidigt. funkar ganska bra.
Nyteknik skrev:Rätt stil för tvåhjuligt varvrekord runt Donington.
Tja du körde ju 1.12.1 som bäst på din första tävling på Åsen så det verkar som det funkar ganska brahermes skrev:jag kollar på de som är snabba och försöker härma dem, bromsa sent, hänga mycket, gasa tidigt. funkar ganska bra.
sandstream skrev:Tackar!
GSXR1100R skrev:Vilken körstil har du.....
Jag tycker det ser ut som du håller i styret.ridingdragon skrev:Har märkt på foton att det ser ut som om jag knappt håller i styret, men har aldrig kännts konstigt när jag kör!
Ser konstigt ut va´??
Ser ut lite som om händerna håller på o glida av tycker jag, men det känns o.k.Nyteknik skrev:Jag tycker det ser ut som du håller i styret.
Din gixxer va hög som ett hus, man fick klättra av hela sadeln för att kunna posörskrapa [tm]Webspy skrev:Micke - GSXR1100R - Hänger lagom på min hoj !
Så du menar på fullaste allvar att tröjan har med körningen att göra? Trodde inte du var så fördomsfull, men men....Nyteknik skrev:Han har ju rätt. Det är en tydlig markör.
Aha, så Victor är ett alias för Ash, där ser manNyteknik skrev:Den här gången var det Sandstreams favvis Ash som sade som det var.
Tröja utanpå stället passar bra om man poserar utanför BK, men inte på bana, vad kommer sen då, jeansväst med fransar.sandstream skrev:Så du menar på fullaste allvar att tröjan har med körningen att göra? Trodde inte du var så fördomsfull, men men....
I Stockholm poserar man inte utanför BK. Har ni inte Gyllene Måsen i Skåne?GSXR1100R skrev:Tröja utanpå stället passar bra om man poserar utanför BK, men inte på bana, vad kommer sen då, jeansväst med fransar.
Tröja har man på sig om man fryser, jobba mer när du kör hojen så blir du varm och då behövs ingen tröja, det är touringvarning att ha en tröja utanpå stället.sandstream skrev:I Stockholm poserar man inte utanför BK. Har ni inte Gyllene Måsen i Skåne?
Fan, trodde inte att ni räjsers brydde er om hur folk såg ut på banan men på er låter det som att ni lånar hårgele och kajal av varandra i depån
sandstream skrev:Fan, trodde inte att ni räjsers brydde er om hur folk såg ut på banan men på er låter det som att ni lånar hårgele och kajal av varandra i depån
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|