Gabor skrev:
2502093 Du glömde ryggskydd..
Ja det har du rätt i, glömde nästan det viktigaste.
Fast det vara bara bra när hiphoparna sprang upp bakifrån och slog med baseball-trä eller golfklubba. Fast som tur är så går jag berserk när jag blir arg över en viss pungt. Så då känns inget förrens dagen efter, tror att det har att göra med vilka otroliga adrenalinkickar som man (läs: jag) får när man blir arg.
Med tanke på dem upplevelser som jag har haft, så tycker jag att kamsport skall bli förbjudet till 100% att använda utanför tävling/träning, för jag har sett människor som har sparkat in käften på andra med kickar som antagerligen skulle sparka av ryggskeenan (stavning?) och massor av annat. Hatar dessa människor som går runt och inte respekterar äldre, för här i nyköping så är det små invandrar drägg som drar runt på kvällarna och hotar och har sig, det är därför vi har såkallat gängkrig inte för att vi är rasister.
Och så borde inte American history X visas någonsin mer pga att en gång så var det nazister som en 3:dje part i bråken... ni kan gissa vad som hände med en av invandrarna. en liten ledtråd negern som försöker ta hans bil i filmen.
//Stenberg