Soppaspik
Ny medlem
Hur tog du dej till Jobbet?? Eller söp du till redan där???
Vin, Öl, Whiskey, alkohol- provare; kanske herrn jobbar med. Men det ursäktar inte att köra i trafiken med. Ville bara vara lite besserwisser
Körde du på nynäsvägen måntro?Faaaaaaan vilken dålig start (och slut?) på säsongen!!!
Torskar!
Jag har själv fått böter. Dock hade jag inget körkort så det blev bara en varning tror jag Polisen som tog mig sade inget om någon varning dock.
Vidare så är det så att om man fått sitt KK indraget och stoppas körandes KK-Krav fordon så får man automatiskt grov olovlig medan man om man inte tagit ngt KK alls bara får olovlig.........
Om det där stämmer så måste jag säga att det är en synnerligen märkligt utformad lag. Rent av korkad och idiotisk.
Ha inga höga förväntningar på transportstyrelsen när det gäller handläggningstid säger jag bara. Blev av med lappen förra året, tog flera månader att ens få dom att lyfta ett finger. Va av med lappen 3 månader mer än vad jag skulle varit bara för att dom va så jävla tröga.
Om du läser det finstilta på alla paper Transportstyrelsen skickar ut så står det att den dagen ditt straff upphör får du köra även om du inte hunnit få ut ett nytt körkort.
Vart av med mitt förra sommaren 192 på 110 och Mc polisen hängde på nå jävulskt bra.
4000kr böter och 7 månader utan lappen, inget avdrag med intyg från jobbet
wall of text
Körde du på nynäsvägen måntro?
de jag har sett i Malmö de senaste veckorna ser snabbare ut än så. Tyckte jag såg ett par K1300GT förra veckan
Hur e det med prövotid åker körkortet om du går över 10km eller måste man gå över 30 för att bli av med det för gått
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|
Ny touch-instrumentering från KTM
KTM har lanserat en helt ny... |
|
ExploreBike: Gotland Grand National 2.0
Foto: Creativeflipp Gotl... |
|
Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX
Kawasaki har uppdaterat sin... |
|
Uppdaterad Triumph Trident 660
Triumph har presenterar en ... |
|
Bike med Stark Varg på GGN!
Nu är vi på plats på GGN 2.... |
|
Nya Honda CB1000 Hornet presenterad
25YM Honda CB1000 Hornet ... |
|
SVT sänder Gotland Grand National 2.0
SVT Sport och Nordic Sport ... |
|
Sista finputsningen med Vargen inför GGN!
I söndags körde jag sista t... |
|
Stark Future ska erövra mc-världen och bildar team med Swecon i enduroklassikern!
Pressrelease, 2024-10-21, S... |