Victor
Shake that ass!
Nu var det inte det jag skrev utan att jag tycker att folk borde tänka mer på riskerna med att ligga och elda inne i stan eller i tät trafik. Riskerna är så mycket större att det går åt fanders än på en skogsväg.
Fortfarande skogsvägar inte mycket trafik och det var inte jag som kom på varvstoppet på ett hjul på som du själv skriver ”inte grusfria vägar och temp på 13 grader…”
Citerade bara så långt jag orkade läsa.
Men allvarligt, när ska det bli komma något nytt under solen?
Sen -03 har jag läst det här forumet och den tydligaste konstanten har varit gnäll över dödsolyckor, och uppmaningar att alla andra ska köra säkrare och helst långsammare. Precis som det skulle hjälpa.
Självklart ska man se till sitt egna hus innan man talar om för andra hur de ska köra men vafan, det är väl ingen överraskning att det är en farlig aktivitet att löda på lite?
Ni som inte förstått att ni tar en risk när man kör som... tja, de flesta gör måste ju vara helt förståndshandikappade. Och när man insett risktagandet så kan ni antingen ändra ert körsätt eller acceptera riskerna de flesta av oss tar.
Sen är det en stor skillnad på de med lite skills och de som kör vårdslöst med, men det verkar ingen prata om.
Edit; Varvstoppet är alltid coolt