Kan ju bara garva! Dels åt Fist Woman i första hand, som jämför Honda och Ducati...alla vet ju att det är som med HD, en slags livstil, grymma entusiaster..men om sanningen ska fram så är det ju inget annat än ren SKIT! :kocko , och sen och komma och påstå att körställningen är mer touring!? jag kan säga att jag hade önskat att det var så, tycker den kan bli lite jobbig ibland när man ligger och nöter på banan, en polare har en 03:as Gixxer, och på den sitter jag mkt skönare=inte lika ihopvikt(mer touring enligt dig)...sen att inte dina tuttar når tanken!? ja, det kan ju inte honda rå för ...eller hur?
Resten orkar jag inte ens kommentera...och bara så alla vet, så tycker jag inte att Honda gör världens bästa cyklar bara för att reagerar på inlägget, men jag tycker att jappsarna håller en helt egen nivå när det gäller prestanda och finish! Och jag har kört alla "värstingarna" och kan ju säga att på en bana så är det så liten skillnad för oss dödliga, så att man är snabbast med den cykeln man kört mest på helt enkelt!
Resten orkar jag inte ens kommentera...och bara så alla vet, så tycker jag inte att Honda gör världens bästa cyklar bara för att reagerar på inlägget, men jag tycker att jappsarna håller en helt egen nivå när det gäller prestanda och finish! Och jag har kört alla "värstingarna" och kan ju säga att på en bana så är det så liten skillnad för oss dödliga, så att man är snabbast med den cykeln man kört mest på helt enkelt!