Två killar som jag vill se som mästare 2013: Maverick och Pol
Tycker verkligen de visat att de har kapaciteten.
Kul att se Khairuddin högt upp igen Han verkar ha höjt sig sakta men säkert o kan nog utmana om fler pallplatser 2013
Ja, det var sannerligen inget lätt år att vinna 2012, med Markisen ångandes på banan.
Men Pol vann race och var ju den som utmanade så nog är han en het kandidat till 2013.
Är kanske bara jag, men nog kändes det som om Pol hade "lite oflyt" förra säsongen.
Svårt att sätta tummen på men det ville sig liksom inte riktigt.
Det bästa materialet? Är det så?Ska bli intressant att se hur Rossi klarar sig med det bästa materialet i år.
Jo, det är just det som har potential att bli den stora behållningen med MotoGP 2013. Påminner lite om 1998 när Biaggi kom till 500 och vann sitt första race. Alla sneglade mot Doohan och undrade vad som hade hänt. Skulle det fortsätta så här? Hoppas verkligen att Marquez rör om i grytan – det behövs!Hittade detta clip på Markisen från Moto2, längtar tills man får se han bråka med Lor, Ped och Ros.
Håller med om att han är grym men ett problemet som jag upplever är hans körstil som är så perfekt att det ibland kan bli tråkigt att titta på. Personligen tittar jag hellre på förare som ser ut att slita som djur även om det går långsammare. Men visst, ibland kan det vara en fröjd att se perfektion.Tycker att Lorenzo får oförtjänt lite hyllningar här. Jag tycker han är grymt bra och den mest komplette av alla förarna i MotoGP.
Han verkar nästan ödmjuk den gode Makisen. Hmmmm..... kanske får omvärdera mina åsikter om honom.
Men bara tills nästa gång han kör över nån
http://www.motogp.com/en/news/2013/marquez interview at mundo deportivo event
Ps, sorry om nån redan har haft uppe denna intervjun.
Det bästa materialet? Är det så?
När sa Nakamoto det?VM vinnande material och enligt folk i depåerna det bästa 2012, vad mer kan man begära. Called the best bike in the paddock by Repsol Honda boss Shuhei Nakamoto 2012
VM vinnande material och enligt folk i depåerna det bästa 2012, vad mer kan man begära.
Called the best bike in the paddock by Repsol Honda boss Shuhei Nakamoto 2012
Jag tycker också han är bäst och väldigt intressant att studera för han är de små gesternas mästare så man måste studera honom ingående.Jag håller med men har alltid hejjat på Lorre sedan jag började titta på MotoGP. Att titta på honom i ensam majestät på första platsen är inte så skoj men i fight med andra är det ju fantastiskt.
Tur att det finns olika körstilar som funkar.
På det sättet drar man lika tillförlitliga slutsatser som om man utser de bästa löpartröjorna utifrån deras bärares placering i ett marathon. Eller vilka studenter som är bäst på religion genom att summera deras poäng på ett matteprov.Inget snack om vilken som var den bästa hojen före vinteruppehållet, om man nu inte tar med förarna i beräkningen: Hondan.
Intressant fråga. Går det att säga något om vad i Lorenzos körning som gör honom snabbast? Har inte sett (kanske för att det är hemligt) några jämförelser mellan förarna avseende hur de rör sig på motorcykeln och hur de hanterar reglagen. Finns detta?Jag tycker också han är bäst och väldigt intressant att studera för han är de små gesternas mästare så man måste studera honom ingående.
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|