ulf_lundin
Ge f-n i att ändra här !
Kul att den kommit ut i nyutgåva. Intressant läsning.JohanL skrev:
Fast priset har stigit en del.
/u
Kul att den kommit ut i nyutgåva. Intressant läsning.JohanL skrev:
DwD skrev:Fan ..blir nästan skit skraj att fråga.. ni kanske kastar er åt sidorna när ni ser min hoj nästa gång..
men alltså,, om jag vill fort svänga åt vänster så styr jag åt höger(med styret) och på så sätt så lägger hojen sig ner åt vänster och jag plockar upp den med att svänga vänster och gasa,så att den inte välter..och på så sätt svänger snabbare vänster eller ?
fan jag som trodde jag var bra på att köra..
Jajamen, så fungerar verklighetenmaverick_750rr skrev:Prova när du kör rakt fram. Vrid styret åt vänster och titta vad som händer: Hojjen svänger höger automatiskt.
Kan rädda liv kanske nån dag........
750RR
JoS skrev:Det kommer att kännas självklart när du väl sitter på hojen. Lugna ner dig.
valmers skrev:Problemet med motstyrningsdiskussioner är att de som är skeptiska alltid har provat i låga farter. Vi körning i mycket hög hastighet krävs kraftfull motstyrning; då känner man verkligen hur det fungerar (man kan ju exempelvis fråga GR).
DwD skrev:vad definerar du som hög hastighet?
valmers skrev:Kör förslagsvis 200 km/h på en rak och bred landsväg. Tryck med höger respektive vänster hand på styret. Du kommer att märka att det krävs rejäl kraft för att svänga hojen.
NO_FEAR skrev:Finns det verkligen så många som är så dumma här inne. Klart som fan att man lägger ner hojjen fort när man motstyr. det måste man ju göra om man ska köra hårt.
Läste bara första sidan av den här tråden dock.
Hur många här inne KAN köra?!
Och VET HUR man gör det?!!?
fred00 skrev:Jag tror säkert att flertalet här inne som inte hör talas om motstyrning kör snabbare än många av dem som, enligt egen utsago, "blir rädda" när de hör att folk inte vet vad motstyrning är.
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|